[url=http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3]http://www.bia2up.ir/do.php?filename=Ali-Arshadi-Cheghad-Sakhte.mp3[/url] خدایا...
تاريخ : یک شنبه 3 / 3 / 1392برچسب:, | 15:43 | نويسنده : M e h d i

خدايا!

من دلم قرصه!

كسي غير از تو با من نيست

خيالت از زمين راحت، كه حتي روز روشن نيست

كسي اينجا نميبينه، كه دنيا زير چشماته

يه عمره يادمون رفته، زمين دار مكافاته

فراموشم شده گاهي، كه اين پايين چه ها كردم


كه روزي بايد از اينجا، بازم پيش تو برگردم

خدايا وقت برگشتن، يه كم با من مدارا كن

شنيدم گرمه آغوشت
 
اگه ميشه منم جا كن...



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت20:06---4 مرداد 1392
سلام آقا مهدی داداش گلم وب پر محتواوعــــــــالـــــــــی داری خسته نباشی استفاده کردم ممنون بازم بهت سر میزنم.

نرگس
ساعت20:06---4 مرداد 1392
سلام آقا مهدی داداش گلم وب پر محتواوعــــــــالـــــــــی داری خسته نباشی استفاده کردم ممنون بازم بهت سر میزنم.

هومن
ساعت0:13---3 مرداد 1392
ممنون که اومدی عزیز

آبجی معصومه
ساعت0:15---24 تير 1392


سلام

عشق آمد وكوفت بردر خانه ي ما
عطر رمضان ريخت به كاشانه ي ما
هرروز به افطار عطش خواندمان
برسفره ي مهر خويش جانانه ي ما
ماه نور وبركت گرامي ، التماس دعا[گل]



دختراحساس
ساعت9:41---11 تير 1392
خدایـــــــــــــا...

آغوشت را امشب به من می בهـــــے ؟

برایِ گفتـــלּ چیزے نــבارم

اما برایِ شنفتنِ حرفهاے تو گوش بسیار . .

می شود من بغض کنمـــ

تو بگویــے : مگر خدایت نباشــבکه تو اینگونهــ بغض کنــے. .

می شوב من بگویم خدایا ؟

تو بگویــــے: جانِ دل . .

می شود بیایــــے✘؟!!


دختراحساس
ساعت9:40---11 تير 1392
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، با دلم ، با احساسم کردند

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند


ریحانه
ساعت16:38---10 تير 1392
سلام عزیزم وبت خیلی جالبه خیلی خوشم اومده بهت سر میزنم.شما هم اگه حوصلت سر رفت به من وزندگیم سربزن.

pegah
ساعت20:40---7 تير 1392
آپم.بدو بیا.نظر واسه 3تاپست جدیدم بذاریا


Samira
ساعت19:26---11 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود
ممنون آقا مهدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: